fredag den 17. juni 2011

TRÆNING juni uge 22

JUNI indledte jeg træningen med en lille tur på ca. 7,5 km. Vejret var helt perfekt til løb - 12 grader og stille vejr, da jeg kom afsted ved halvti-tiden om aftenen.

BENENE føltes lette fra start, udgangstempoet lidt hurtigere end normalt trods at jeg holdt lidt igen. Jeg følte overskud på hele turen og lagde mærke til, hvordan der var godt og kraftigt afsæt i benene på hele turen. Det var bare en af de ture, hvor det hele gik op i en højere enhed. En rigtig drømmetur, hvor kun 7. km. blev løbet på over 5:00/km.

FAKTA: 7,5 km. - 36:20 minutter - 12 grader, stille vejr.


KRISTI HIMMELFARTSDAG gik med fødselsdag, fredag med havearbejde, og lørdag - efter en stor børnefødselsdag - fik jeg endelig snøret løbeskoene igen, og løb en længere tur på vores grusveje, hvor jeg havde mulighed for at lægge vand ud, så væskeindtaget også kunne trænes.

JEG lagde forholdsvist roligt ud, og følte at jeg holdt et komfortabelt tempo på mine runder. Overraskende nok var der luft og "ben" til en slutspurt på den sidste km. Det føltes rigtigt dejligt, og bekræftede at tempoet havde været passende til den lange tur.

FAKTA: 15,73 km. - 1:23:22 - 14 grader, stille vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK