tirsdag den 12. marts 2013

Træningsprogram


TÆNK, jeg har været så heldig at blive udtrukket via Løbeklubben på Facebook til at teste et træningsprogram fra.multirunner.dk - dvs. at jeg nu får et individuelt tilpasset træningsprogram mod Berlin Marathon! Jeg vil "løbende" (ha-ha) skrive om mine oplevelser med multirunner.dk her på bloggen.

FØRSTE træningspas bliver i morgen, og på søndag skal jeg løbe det første testløb, som danner basis for det videre træningsprogram. Jeg glæder mig virkelig meget til at komme i gang - og så må foråret godt indfinde sig. Jeg har fået sne og frost nok for denne vinter.


Længes efter forår og grønne omgivelser

6 kommentarer:

  1. Held og lykke! Glæder mig til at følge din træning. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, nu er jeg jo forpligtet til at skrive lidt mere regelmæssigt om min træning :-)

      /LisbethK

      Slet
  2. Tillykke! Det lyder som en god præmie, som man faktisk kan bruge til noget. Har du vundet et helt halvt år sådan, at du kan bruge det fra nu og indtil Berlin?

    Glæder mig til at høre, hvordan du synes om det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er en skøn præmie. Jeg regner da med, at adgangen til multirunner.dk varer indtil jeg er i mål i Berin.

      /LisbethK

      Slet
  3. Fedt! Jeg har også vundet en test ;-) Mit mål er (desværre) bare noget længere væk, nemlig HCA ½ i september.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ai, hvor fedt! Tillykke til dig også.

      Berlin Marathon er vist ugen efter HCA, så mit mål er heller ikke lige om hjørnet. Men jeg glæder mig til en langsigtet og individuel tilpasset træning.

      /LisbethK

      Slet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK