mandag den 29. marts 2010

TRÆNINGEN I DAG

VAR dælme en kold fornøjelse, selvom solen skinnede flot og termometeret viste 6 grader.

IFØRT lange tights, skiundertrøje og en løbe-tshirt begav jeg mig ud på en lille rundstrækning her i nabolaget. Vinden var bidende kold, og først efter 3 km. begyndte jeg at få lidt varme i kroppen. Jeg skulle nok have haft løbejakken og handskerne på fra start.

JEG begynder igen at have føling med grusvejens underlag, øjnene glider hurtigt i forvejen og afsøger et sikkert sted at sætte foden næste gang. Jeg ved, at det giver mig en lille fordel, når jeg løber mod "asfaltløbere" og vi skal på blandet underlag.

FAKTA: 6,53 km. - 34:23 minutter - 6 grader

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK