søndag den 8. februar 2009

Knækpinde

KNÆK sagde den ene strømpepind bedst som det gik derudad med mine salt og peber strømper og det var tid til at prøve dem. Sikke noget øv - nu må det vist være på tide at jeg forsøger mig med magic loop og får købt en addi i str. 2.00 mm.

OG nu burde jeg ligge i min seng - yngstepigen er endelig drattet omkuld. Kort før kl. 22.00, hvor vi var ved at gøre natklar, begyndte hun at hoste - og hoste, og hoste. Det varede næsten en time, og langt om længe faldt hun i søvn i halvt siddende op ad mig. Nu må hun gerne snart være frisk igen.

I dag måtte jeg blive hjemme med hende - vi skulle ellers have været til kobberbryllup hos gamle naboer på Sjælland, men vi valgte at dele os. Det har været en dag parkeret i sofaen med strikketøj og Bamse og Kylling på DVD (kørende i loop - orker ikke mere Bamse og Kylling) - men heldigvis også en dag, hvor hun efter 2 dage kun på vand, endelig spiste og drak lidt.

I dag har monterings-åge også været på besøg - jeg er i fuldt gang med at sy sweater til manden sammen. Den kommer til at tælle godt i garnforbruget. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK