tirsdag den 18. november 2008

Hvo intet vover, intet vinder....

Søndag var Astrid en ulykkelig pige - halsen knækkede på en af hendes Bratz-dukker. :-O


Nu har hun ret mange Bratz-dukker, og jeg fik hende nogenlunde trøstet - men det er den anden dukke, der har knækket halsen, og hun leger altid stille og roligt med dukkerne, så jeg kunne ikke tilskrive det, at dukken f.eks. havde været en tur i skruetvingen eller lignende.

Jeg fandt ud af, hvem der er importør af dukkerne og skrev til dem for at høre om det var et kendt fænomen. Stor var min overraskelse og glæde, da jeg her til aften havde fået svar fra dem - vi skal såmænd blot gå i den nærmeste BR/Toys R'Us og få den byttet. Service eksisterer altså stadig væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK