torsdag den 11. februar 2010

Tømmermænd

SÅDAN havde jeg det her til morgen - som om jeg havde været ude at buldre i går aftes.

OG det havde jeg på sin vis også. I hvert fald havde jeg en superhyggelig aften hos hende her sammen med et par fælles veninder, hvor strikke- og snakketøj blev motioneret, og jeg glemte alt om tiden, og derfor kom alt for sent i seng.

5½ times søvn er bare for lidt, men masser af vand og frugt har hjulpet mig gennem formiddagen, og der er udsigt til en løbetur i eftermiddag i det flotte vintervejr inden jeg skal lægge sidste hånd på børnenes fastelavnsudklædning. De 2 store slår katten af tønden allerede i morgen, så der er ingen tid at spilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK