mandag den 22. februar 2010

Løbe-halsedisse

DET blev lige til en lille hurtig overspringshandling - efter at have gået mit garnlager igennem, meldte der sig en trang til at få bugt med noget udefinerbart uldgarn købt impulsivt i REMA1000 for nogle år siden.

JEG faldt for en halsedisse i rib med hulmønster. Super-enkelt og hurtigt strikket.





FAKTA:
Mønster: Quickie Cowl af Fawn Pea
Garn: 100 gr. blåt uldgarn (30% uld/70% acryl) på pind 8 mm.
Start: 7. januar 2010
Færdig: 8. januar 2010
Hot or not: Hot, hot, hot - og dejligt blødt om halsen. Jeg har brugt halsedissen, når det har været rigtigt koldt (-5 grader og derunder) på mine løbeture. Helt perfekt. Farven er jeg også vild med. Og så er det jo skønt få noget brugbart og flot ud af noget garn, som jeg var led og ked af var i mit garnlager (nu har jeg så lige 100 gr. yderligere, jeg skal have omsat til noget brugbart).
Modifikationer: Jeg nøjedes med at slå 29 masker op.

1 kommentar:

  1. Aha, til løbeturene - opskriften er straks noteret til når jeg engang har udefinerbart garn, der skal bruges....håber dog snart på forår og bedre vejr, for det har godt nok ikke været optimal vinter for os løbere :(

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK