tirsdag den 19. januar 2010

STRIKKEMÅL for 2010

ET nyt strikkeår er begyndt og jeg har sat mig nogle mål for dette år:

Jeg vil
  1. strikke et stranded (fair-isle, bohus eller lignende)-projekt - f.eks. Tiffany
  2. strikke et større lace-projekt - f.eks. swallowtail-shawl
  3. strikke et dobbeltstrik-projekt - f.eks. Årstider
  4. lære at strikke "baglæns"
  5. strikke efter en japansk opskrift (tilføjet 21.4.2010)
og så burde jeg vist også udvide min farveskala ;-)

SOM overordnet mål har jeg at strikke primært med garn fra lageret - det bliver svært, men jeg håber, at jeg ved udgangen af året har brugt et par kg. af det garn, jeg havde ved årets start.

DET er meget muligt, at mit lager ikke er mindre ved årets udgang, men det vil være en tilfredsstillelse at få "bugt" med noget af det gamle garn fra den tid, hvor jeg købte garn uden helt at vide, hvad jeg skulle strikke af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK