fredag den 10. oktober 2008

Efter Jakobs hoved... eller fødder

De var længe på pindene, men langt om længe blev de - næsten - færdige. Et par valkede clogs til Jakob. Han bestemte selv farverne - AABs udefarver, og jeg har været så letsindig at love ham, at jeg ville forsøge at nålefilte AAB på dem.


Så store var de inden de røg i vaskemaskinen på finvask 40 gr.









Lidt fakta:

Start: 24. august 2008
Færdigvalkede: 5. oktober 2008

Opskrift: Str. L

Garn: Hjertegarn Natur Uld 95 gr. sort og 80 gr. rød (sådan ca.)

Strikket på pinde nr. 9


Og her er det næsten færdige resultat - nålefiltningen mangler stadig:


2 kommentarer:

  1. Flotte er de! Har så længe luret på det mønster, måske skulle jeg i gang...

    SvarSlet
  2. Sjov - jeg tror min søde mand ville synes at de var håbløst mormor hvis jeg lavede ham sådan nogle - selvom han går rundt i nogle i microfleece der ligner på en prik...

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK