torsdag den 20. maj 2010

FOTO-dok


BILLEDER fra min løbetur i onsdags, hvor jeg løb favoritruten "sandbakken". Beklager kvaliteten - de er taget med min mobiltelefon, og nogle af dem i rask løb.



Grusvejen efter ca. 500 meter - om sommeren er der køer til højre for vejen. Længere henne kan man være heldig, at de vil løbe om kap.



PÅ vej gennem "krattet" langs engen. Jo, den er god nok - der er en sti igennem her, bare fortsæt lige ud. Først på sæsonen skal der klippes lidt til for at komme igennem, da stien stort set kun bruges af min familie. Senere bliver det nødvendigt at sende manden ud med havetraktoren for at holde græsset nede.


HER et kig ud over engen ned mod åen - billedet kan slet ikke gengive den fantastiske udsigt.



FOR foden af "sandbakken" - det er fint sand, der er i hjulsporene. Midterrabatten er ret ujævn, så det er med risiko for forstuvede ankler, hvis man vælger den bane.



HALVVEJS oppe ad bakken med solen i ryggen - mere og mere sand.



TOPPEN endelig i syne - de sidste meter har en rimelig stigning, sagt på godt jysk.

FAKTA: 4,08 km. - 20:37 minutter - 14 grader, stille vejr.


TIL sidst et billede af min nye lækre langærmede løbebluse, som jeg var så heldig at få i posen til lagersalget hos Active Sportswear i starten af maj. Fin lomme på ærmet til iPoden, og huller til tommelfingrene, når man trækker ærmet ud over hånden på kølige dage.


4 kommentarer:

  1. ville ønske det var mig der havde din energi. Flotte billeder!!

    SvarSlet
  2. Tak, Hanne - det paradoksale er jo, at det netop er al det løb, der giver mig energi og overskud. Det må jeg en gang imellem minde mig selv om, når jeg føler mig energiforladt og mest har lyst til at droppe en løbetur.

    SvarSlet
  3. Sikke smukke omgivelser til din løbetur. Naturen er altså en motivation i sig selv, når man skal hive sig selv derud i løbeskoene.
    Det er fine fotos, også selv om de er taget med mobilos. :-)
    Knus Katrine

    SvarSlet
  4. Tak, Katrine - ja, jeg er jo superprivilegeret, at jeg har sådan et stykke natur næsten uden for min hoveddør, og du kan tro, at jeg sætter pris på det.

    Jeg foretrækker klart at løbe i naturomgivelser frem for i byen - jeg afstresser langt bedre.

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK