lørdag den 10. januar 2009

Næh, er den til mig?!

DER lå en pakkeseddel i postkassen i dag - og fluks måtte jeg jo på posthuset. Ikke fordi jeg var nysgerrig (for jeg havde selv bestilt og betalt pakken), men fordi jeg glædede mig til at se mit køb.

EN stor pakke ventede mig
. Mine piger fik lov at pakke op, men hov; bag det kedelig brune indpakningspapir gemte sig denne smukke indpakning:


DET måtte jeg have et billede af, inden båndet blev løsnet og min nyindkøbte strikketaske kom frem i lyset:

EN lækker rummelig taske - en slags moderne jordemodertaske med 6 indvendige rum af mærket reisenthel, købt hos Hill Street. Helt perfekt til at rumme mit strikketøj, opskrift, målebånd mv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK