fredag den 21. januar 2011

Strikkemål for 2011

STRIKKEMÅLENE for 2010 var ret specifikke - og det gik ikke helt godt med at nå målene, så i år prøver jeg en anden model:

  • Strikke af garn fra lager
  • Kun købe garn til specifikke projekter, der skal påbegyndes/afsluttes i 2011
  • Fortsat være åben og nysgerrig over for nye udfordringer/teknikker - f.eks. at strikke efter en japansk opskrift
  • Omsætte minimum en af egne ideer til opskrift
DERUDOVER har jeg en ØNSKEliste for, hvad jeg vil strikke i år:

Pine - Helga Isager
Cardigan til Astrid - eget design
Hue til mig selv (har flere i kikkerten)
FLS til mig selv
Nye Clogs til mig selv (de gamle er tyndslidte)
Fair-Isle-vanter
Olive - Helga Isager
Cherry - Helga Isager
Calm - Kim Hargreaves

og mon ikke også det kvalificerer mig til 12 projekter i 2011 med denne startliste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK